Het maken van goede en diepgaande content kan tijdrovend en arbeidsintensief zijn. Maar met de juiste handvatten zorg je ervoor dat de investering lonend wordt doordat jouw content converteert.
Laat content dat jouw bedrijf niet verder helpt niet zomaar staan. Maar gebruik het om geschreven content opnieuw waardevol te maken. Want waarom zou je opnieuw beginnen? Je hebt al tijd geïnvesteerd in content. Alleen de klok tikt door in de wereld. Leer in dit artikel hoe je content dat ondermaats presteert opnieuw optimaliseert.
Ook succes boeken met een Performance Max campagne?
In het artikel dat ik voor Frankwatching schreef leer je hoe jij een Advantage+ Shopping-campagne kunt draaien en hoe Meta haar systeem gebruikt om goede resultaten te behalen.
De kans is groot dat je op enig moment in je leven een stuk Nike merchandise hebt gekocht of gekregen. Maar hoeveel weet je eigenlijk over het bedrijf en zijn oprichter?
Op welke Social Media platformen moet je als ondernemer adverteren? In dit artikel nemen wij jou mee in de twee bekendste platformen: Facebook & Instagram.
Als uitbreiding is LinkedIn al langere tijd aan het bouwen aan haar nieuwe marktplaats voor ZZP’ers/Freelancers genaamd ‘Service Marketplace’.
Een effectieve doelgroepanalyse is gebaseerd op data, expertise en gericht op wat er echt toe doet: de behoefte, doelen en pijnpunten van de klant.
Twitter komt met het ‘Twitter Super Follows-abonnement’. Een verbeterde versie van het ‘gratis’ platform met nieuwe functies om het gebruiksgemak te verbeteren.
Hoe staat het Clubhouse? Wat doet de concurrentie? En hoe kan jij als ondernemer of marketeer audiochatplatformen inzetten binnen jouw organisatie?
Wat is Clubhouse? En waarom praat iedereen alsof het al jaren bestaat? En vervangt Clubhouse de netwerkevenementen waar je voorheen voor moest reizen?