Marketing reageert op veranderingen in de samenleving. Want de consument verandert constant. En daarmee ook de manier hoe ze geholpen willen worden. Alsof je een puzzel halverwege van tafel smijt en weer opnieuw kan beginnen.
Elk jaar groeit het aantal uitgaven in onlineadvertenties. Via Meta, Snapchat, LinkedIn of Pinterest. En met de groei van Tiktok en de aankomende City Targeting in Nederland zal het bedrag alleen maar oplopen. 800 miljard dollar is een getal dat je je bijna niet voor kan stellen. En dat allemaal voor leadgeneratie. Echt allemaal? Nee gelukkig niet.
Het woord ‘Demand Generation’ zegt het al. Vraag creëren. De trendlijn in Google stijgt de afgelopen tijd enorm. En het wordt gezien als de nieuwste methode.
Je hebt een website. Je marketingpartij start advertenties. Google Ads, Meta Ads en je websitebezoekers schieten als een raket omhoog. Van dagelijks 10 naar 100. Per maand duizenden bezoekers. Maar zijn ze kwalitatief?
Het maken van goede en diepgaande content kan tijdrovend en arbeidsintensief zijn. Maar met de juiste handvatten zorg je ervoor dat de investering lonend wordt doordat jouw content converteert.
Laat content dat jouw bedrijf niet verder helpt niet zomaar staan. Maar gebruik het om geschreven content opnieuw waardevol te maken. Want waarom zou je opnieuw beginnen? Je hebt al tijd geïnvesteerd in content. Alleen de klok tikt door in de wereld. Leer in dit artikel hoe je content dat ondermaats presteert opnieuw optimaliseert.
Ook succes boeken met een Performance Max campagne?
Peformance Max is één van de meest besproken onderwerpen onder de Google Ads en Marketingspecialisten. En nu de feestdagen er weer aankomen hebben postbezorgers en marketeers slapeloze nachten. Want hoe ga ik de nieuwe Google-campagne Performance Max inzetten?
In het artikel dat ik voor Frankwatching schreef leer je hoe jij een Advantage+ Shopping-campagne kunt draaien en hoe Meta haar systeem gebruikt om goede resultaten te behalen.
De kans is groot dat je op enig moment in je leven een stuk Nike merchandise hebt gekocht of gekregen. Maar hoeveel weet je eigenlijk over het bedrijf en zijn oprichter?
Op welke Social Media platformen moet je als ondernemer adverteren? In dit artikel nemen wij jou mee in de twee bekendste platformen: Facebook & Instagram.
Als uitbreiding is LinkedIn al langere tijd aan het bouwen aan haar nieuwe marktplaats voor ZZP’ers/Freelancers genaamd ‘Service Marketplace’.
Een effectieve doelgroepanalyse is gebaseerd op data, expertise en gericht op wat er echt toe doet: de behoefte, doelen en pijnpunten van de klant.
Twitter komt met het ‘Twitter Super Follows-abonnement’. Een verbeterde versie van het ‘gratis’ platform met nieuwe functies om het gebruiksgemak te verbeteren.
Hoe staat het Clubhouse? Wat doet de concurrentie? En hoe kan jij als ondernemer of marketeer audiochatplatformen inzetten binnen jouw organisatie?
Wat is Clubhouse? En waarom praat iedereen alsof het al jaren bestaat? En vervangt Clubhouse de netwerkevenementen waar je voorheen voor moest reizen?